خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

خورشید عالم تاب

شامم سیه تر است زگیسوی دلکشت خورشید من برآی که وقت دمیدن است

بوی گوساله سامری

چهارشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۵:۱۷ ب.ظ

پرده اول:

قوم بنی اسرائیل از دست ظلم و جنایت های فرعون به تنگ آمده بودند. خدا حضرت موسی را مامور کرد تا قوم بنی اسرائیل را نجات دهد.

حضرت موسی بنی اسرائیل را شبانه از شهر خارج کرد. فردا صبح که به رودخانه خروشان نیل رسیدند، همه ترسیدند، گفتند ما اسیر فرعونیان خواهیم شد. اما موسی عصای خود را به نیل زد، رودخانه شکافت و راه باز شد. بنی اسرائیل نجات پیدا کردند و فرعون و سربازانش در نیل غرق شدند.

حضرت موسی قصد عبادت کرد. به قوم خود گفت: برای مدتی به کوه می روم تا در خلوت خدا را عبادت کنم. وعده 30 روز او، 40 روز طول کشید. وقتی برگشت دید قوم بنی اسرائیل که با معجزه خدای بزرگ از نیل گذشته اند، در حال پرستیدن گوساله سامری هستند.

قوم بنی اسرائیل معجزه خدا را دیدند و ظرف مدت کوتاهی (کمتر از یک ماه) دوباره مشرک شدند.

پرده دوم:

ظلم و ستم بنی امیه به مردم فقیر در کنار بت پرستی و جای گرفتن بت هایی همچون لات و هبل در خانه کعبه کار را به جاهای باریک رسانده بود.

حضرت محمد از طرف خدا مامور شد تا خانه کعبه را از لوث وجود بت ها پاک کند و مستکبران و فرعون صفت ها را بر جای خود بنشاند و بساط ظلم و کفر و شرک را برچیند.

پس از سال ها تلاش و مجاهدت، در نهایت مکه در یک فتح الفتوح بدون ریختن یک قطره خون بر زمین، فتح شد و به دست مسلمانان افتاد.

در آخرین حج ابراهیمی، آخرین فرستاده خدا جانشین خود را تعیین کرد و به اصحاب و یاران خود گفت که پس از من علی بن ابیطالب امام، رهبر و خلیفه شماست.

100 هزار نفر از مسلمانان و اصحاب نزدیک پیغمبر و حافظان قرآن با علی بیعت کردند و به او تبریک گفتند.

اما زمان زیادی نگذشت که پیغمبر رحلت کرد و اصحاب بیعت خود را شکستند، و پس از مدت کوتاهی حکومت به خاندان بنی امیه (معاویه و یزید) برگشت و ظلم و جور دوباره حاکم شد.

پرده سوم:

حکومت پهلوی که دست نشانده شیطان بزرگ (آمریکا) بود با تصویب قانون کاپیتالاسیون مدال ننگ را بر سینه ایرانی ها نشاند.

اما مردم ایران با هدایت موسی زمان خود (حضرت امام خمینی) قیام کردند و حکومت ظلم و جور شاهنشاهی را سرنگون کردند و بساط ظلم را برچیدند. اما شیطان بزرگ به یکی از یاران دست نشانده خودش (صدام) دستور حمله به ایران را داد.

مردم ایران بعد از 8 سال جنگ و دفاع از کشور خودشان باز شیطان را به عقب راندند و حکومت خودشان را تثبیت کردند.

ولی ....

بوی گوساله سامری هنوز به مشام میرسد. برخی از اشخاصی که لانه جاسوسی را فتح کردند و از دیوار سفارت شیطان بالا رفتند امروز قبله شان به سمت گوساله سامری تغییر کرده است.

اگرچه تلاش زیادی می کنند تا حکومت شیعه را سرنگون کنند، اما نخواهند توانست. و امروز بیشتر از 40 سال است که از تثبیت حکومت شیعه در ایران می گذرد.

به قلم مجید فضیلت

 21/04/1401

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">